Subject: Vastus Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõule
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 19:21:40 +0300

Austatud osapooled

Kirja manuses lisatud vastus hävitavale seaduse eelnõule.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

Lugupidamisega

Raha HLÜ juhatuse esimees

Alar East

Tel. (+372) 58454693

On Sep 23, 2024, at 09:52, [email-masked] wrote:

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, September 20, 2024 4:38 PM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Rahapesu Andmebüroo <[email-masked]>; 
Eesti Pank <[email-masked]>; Eesti Hoiu-laenuühistute Liit MTÜ 
<[email-masked]>; FinanceEstonia MTÜ <[email-masked]>; 
Audiitorkogu <[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ 
<[email-masked]>; Eesti Ühistegevuse Liit <[email-masked]>; 
Õiguskantsleri Kantselei <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet <[email-masked]>; Tartu hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Kambja 
hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Kodumaa Kapitali hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Tallinna hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; 
Eesti Hoius hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Raha hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Hea Koostöö hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; 
Balti hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Leie hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Loo hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Maaelu Edendamise 
hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Põlvamaa hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Eesti Korteriühistute hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; 
Octotron hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Geldex hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>
Subject: Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 18.09.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/4134-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

<1.1-10.14134-1 18.09.2024 Õigusakti eelnõu.asice>